9.10.16

Powrót Jedi

Tyle było dni do utraty sił, do utraty tchu tyle było chwil. Bo najpierw ta przeprowadzka...

To było jakoś między jedną a druga falą wakacyjnych upałów. W poniedziałek, tak trochę przypadkiem, oglądaliśmy nowe mieszkanie, w środę znosiliśmy do niego nasz dobytek.

I nadal nie wiem, jak to możliwe, że ośmiodniowy wyjazd na wakacje planowałam przez kilka tygodni, a niespodziewane przeniesienie całego domu zajęło mi 5 dni.

1/3 dobytku przewiozłam, niczym kloszard, na wózku Wielkiej, 1/3 przepchaliśmy wózkiem do rozładunku towaru, pożyczonym z pobliskiego spożywczaka. Pozostałą 1/3 przytachaliśmy na własnych plecach.

Daleko tachać nie musieliśmy - ot, wszystkiego będzie ze 200 stóp, ale i tak nasze stare kości trzeszczały i skrzypiały, gdyśmy transportowali kufry, szafy i skrzynie.

W drugim dniu noszenia, gdy ubrania, porcelana, stół, łóżka i krzesła były już w nowym lokum, Największa dostała gorączki.

Podeszłam do tego po angielsku, bo i cóż było robić. Gdy temperatura spadała do 38., Największa ożywała. Pakowałam wtedy kolejną porcję gratów na wózek i szłyśmy do nowego domu. Ja rozpakowywałam, ona bawiła się w już-prawie-urządzonym-pokoju-dziecięcym. Gdy gorączka wracała, kładłam Największą na moim łóżku, z paracetamolem w brzuchu i okładem na głowie, i rozpakowywałam manatki do końca, by na koniec, w pustym już wózku, zawieźć chorą do starego domu.

Po czterech dniach przeprowadzka się skończyła, a gorączka minęła. Największa na nowo odkryła w sobie nieprzebrane pokłady energii, a ja odgrzebałam stary dobry przepis na kawę z colą.

A potem...

2 komentarze:

  1. Odwaliliście kawał mrówczej roboty!
    Ps. Podziel się przepisem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz mała czarną, dodajesz małą Colę (lub Pepsi). Pijesz zmieszane, niewstrząśnięte.
      Ostrzegam! Daje kopa! Nawet po nieprzespanej nocy będziesz miała siłę podrzucać dzieci pod sufit (wszystkie dzieci - najstarszą córkę też!) ;)
      W związku z czym to mieszanka niepolecana dla ludzi o słabym sercu... Ale na wykończone matki działa wspaniale :)

      Usuń